Garantieprocedure
Beachwagon Strollers B.V. geeft garantie op eventuele materiaal- en constructiefouten van de producten op de producten die bij Beachwagon Strollers B.V. zijn aangekocht.
De garantie wordt verleend door een reserve onderdeel toe te sturen, zodat het defecte onderdeel gerepareerd kan worden. Indien Beachwagon Strollers B.V. constateert dat het niet gemakkelijk gerepareerd kan worden heeft Beachwagon Strollers B.V. het recht te besluiten om het product retour te halen voor reparatie of een vervangend product op te sturen.
Om aanspraak te maken op de garantiebepalingen, gelden de volgende voorwaarden:
Garantie wordt niet verleend indien:
Hoe start u de garantieprocedure?
Aanschaf product via een resellers of distribiteurs
Heeft u Beachwagon producten aangeschaft bij een van onze resellers of distributeurs en wilt u de garantieprocedure starten? In dat geval raden we u aan om contact op te nemen met het bedrijf waar u het product heeft aangeschaft.
Aanschaf product via Beachwagon Strollers B.V.
Een garantieaanspraak dient door u per e-mail, vóór retourzending van producten, aan Beachwagon Strollers B.V. gemeld te worden. Hierbij dient het volgende meegestuurd te worden:
Indien de ingediende garantieaanspraak door Beachwagon Strollers wordt erkend, komen de kosten van de retourzending naar u, het vervangen en/of herstellen van het product, en het zenden van het (vervangende) product voor rekening van Beachwagon Strollers.
Indien geen sprake is van garantie dan is Beachwagon Strollers niet gehouden het gebrek aan het product te herstellen dan wel enigerlei kosten te dragen. Beachwagon Strollers zal het product dan ook in ongewijzigde toestand voor rekening en risico van u retourneren aan u, tenzij anderszins per e-mail is overeengekomen.